Thursday, May 24, 2012

Virgin Coconut Oil (VCO)

Assalamualaikum 

First of all saya nak mintak maaf sangat-sangat sebab tulis pasal kak Mira. Kalau kak Mira terbaca entri ini seribu kemaafan Zetty pohon. Zetty kenal kak Mira masa lepas Zetty baca blog Zack Zukhairi. Sumpah blog dia sangat ohsem. Saya sangat suka baca setiap entri incik Zack. Lepas baca blog tu, nak tahu sangat siapa sebenarnya cik awek Zack sebab memang bertuah sangat siapa dapat abang Zack yang super spontan ni. Kak Mira memang bertuah.

So bila kenal siapa kak Mira, saya sangat teruja. Kak Mira sangat cantik dan sepadan dengan incik Zack. Lepas mengenali siapa kak Mira, tak lama tu kak Mira add saya di Facebook. Saya rasa gembira sangat. Err, adakah ayatku terlalu tak matang? Ohh, baru perasan kali ni Zetty berbahasa 'saya'. Eh poyonya engkau kan. Biarlah. Kali ni nak berbahasa saya jugak. Okay, sambung. Lepas selongkar pasal kak Mira, saya dapat tahu yang kak Mira ada blogshop blogshop dan jadi pengedar VCO (Virgin Coconut Oil). Secara langsung, kak Mira telah berkongsi rahsia kecantikannya.


Masa tu saya memang ada masalah muka dan sedang mencari produk yang sesuai. Alhamdulillah segala benda yang terjadi ada hikmahnya. Bermula baca blog Zack Zukhairi, saya kenal kak Mira. Lepas tu saya kenal produk VCO. Dalam masa terdekat ni saya memang rancang nak guna VCO. Sebab saya memang ada masalah jerawat. Walaupun sekarang jerawat hanya ada sebijik di muka, tapi saya tetap nak guna VCO untuk hilangkan segala jerawat yang nak muncul tak nak muncul tu. Macam tak lawas je. Hehe. Banyak lagi kelebihan VCO sebenarnya. Kalau nak tahu sila lawat blogshop kak Mira tu ye.

Kata kak Mira, awal-awal makan dan sapu VCO tu memang jerawat tu keluar semua. Release segala. After all lepas jerawat tu dah hilang barulah kulit kita start jadi cantik. Harap-harap macam tu lah. Selain VCO, ada juga jual collagen, fibre dan hair revitalist. Semua produk ni adalah dari rangkaian produk Catalyst. Selama ni ada juga dengar pasal Virgin Coconut Oil tapi VCO ni banyak sangat kat pasaran. Sampai saya jadi tak tahu nak guna jenama apa. So sekarang I got the answer. Thanks a lot kak Mira.

VCO ni kita kena makan. Dia dalam bentuk softgel capsule. Kalau nak sapu kat muka pun boleh. Cucuk je softgel capsule tu dengan jarum lepas tu boleh sapu seluruh wajah. Seeloknya sapu pada waktu malam sebelum tidur.

Kak Mira dengan Zack Zukhairi


Minta maaf sangat-sangat dekat kak Amirah Hussin dan abang Zack Zukhairi sebab copy gambar. Sesiapa berkenan nak kenal siapa Zack Zukhairi sila lawat blog realiti konspirasi beliau dan blog kak Mira. Credit untuk anda berdua.

2 comments:

My MiRa said...

sayangg akak jumpa entry ni...macih sgt2...terharu..

Zetty Zuharizam said...

wahhh. kak myra .. hehe. okeyyy. samasama. weuuu terharu akak baca..